Rezultat
Actualizare 17.10.2023-19.10.2023
Dosare candidati
1.s.l.dr.ing. Loredana Mariana Crenganis
Calendarul de desfășurare al concursului
12-16 octombrie 2023 (16 octombrie, ora 15:00) – Înscrierea la concursul pentru acordarea gradației de merit (depunerea dosarelor la Secretariatul Departamentului)
17-19 octombrie 2023 – Analizarea dosarelor depuse de către Comisia de evaluare
20 octombrie 2023, ora 12:00 – Informarea candidaților asupra rezultatului concursului
20 octombrie 2023, ora 14:00 – Termen limită pentru depunerea eventualelor contestații
23 octombrie 2023, ora 14:00 – Soluționarea contestațiilor, informarea candidaților privind rezultatul contestațiilor, validarea rezultatelor concursului în ședință a departamentului MTC și a Consiliului Facultății și transmiterea rezultatului final la Prorectoratul Managementul Resurselor
24 octombrie 2023 – Avizarea în Consiliul de Administrație a listelor nominale transmise de către facultăți și DPPD
27 octombrie 2023 – Aprobarea în Senatul Universității “Gheorghe Asachi” din Iași
Conținutul dosarului în vederea participării la concursul pentru acordarea gradației de merit
– opisul dosarului, semnat de către candidat;
– cerere de înscriere la concursul pentru acordarea gradației de merit (Anexa nr. 1);
– raport de autoevaluare pentru gradaţie de merit (Anexa nr. 2), completat de candidat în conformitate cu grila de evaluare. Raportul va conține explicații/ informații/ date cu privire la modul în care au fost îndepliniți indicatorii de performanță din grila de evaluare, pentru fiecare criteriu de apreciere;
– grila de evaluare completată cu toate realizările candidatului și cu punctajele pentru fiecare indicator de performanță prevăzut în Criteriile de evaluare ale performanțelor cadrelor didactice;
– declaraţia pe propria răspundere, prin care se confirmă că documentele depuse la dosar aparţin candidatului şi că prin acestea sunt certificate activităţile desfăşurate (Anexa nr. 3);
– documentele justificative, grupate pe criteriile şi subcriteriile din raportul de autoevaluare pentru gradaţie de merit;
– fişele de verificare ale îndeplinirii condiţiilor prevăzute de Procedura de organizare și desfășurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare (PO.DID.10) pentru funcția didactică pe care candidatul este titularizat;
– certificarea Biroului personal că la dosarul de personal al candidatului există Fişa de autoevaluare şi de evaluare de către directorul de Departament în cei 5 ani premergători momentului declanşării concursului.
Toate documentele din dosar sunt numerotate pe fiecare pagină şi consemnate în opis.
Comisia de evaluare a dosarelor pentru acordarea gradației de merit
conf.dr.ing. Constantin Chirilă – președinte
prof.dr.ing. Valeria-Ersilia Oniga – membru
conf.dr.ing. Horaţiu Iulian Hogaş – membru
șef lucr.dr.ing. Anca Alina Lazăr – secretar
Comisia de soluționare a contestațiilor
șef lucr.dr.ing. Maximilian Diac – președinte
prof.dr ing. Catrinel Raluca Giurma – Handley – membru
conf.dr.ing. Horaţiu Iulian Hogaş – membru
șef lucr.dr.ing. Mihaela Macovei – secretar