loader image

Concurs la nivelul Departamentului de Hidroamliorații și Protecția Mediului (HPM) pentru acordarea a două gradații de merit

Candidaturi

Calendarul de desfășurare al concursului

10-13 octombrie 2022 (ora 15:00) – Înscrierea la concursul pentru acordarea gradației de merit (depunerea dosarelor la Departamentul de Hidroameliorații și Protecția Mediului)

14-17 octombrie 2022 (ora 15:00) – Analizarea dosarelor depuse de către Comisia de evaluare

18 octombrie 2022, ora 12:00 – Informarea candidaților asupra rezultatului concursului

19 octombrie 2022, ora 15:00 – Termen limită pentru depunerea eventualelor contestații

20 octombrie 2022, ora 15:00 – Soluționarea contestațiilor, informarea candidaților privind rezultatul contestațiilor, validarea rezultatelor concursului în ședință de Departament, în ședință a Consiliului Facultății și transmiterea rezultatului final la Prorectoratul Managementul Resurselor

25 octombrie 2022 – Avizarea în Consiliul de Administrație a listelor nominale transmise de către facultăți și DPPD

28 octombrie 2022 – Aprobarea în Senatul Universității “Gheorghe Asachi” din Iași

Conținutul dosarului în vederea participării la concursul pentru acordarea gradațiilor de merit

– opisul dosarului, semnat de către candidat;

– cerere de înscriere la concursul pentru acordarea gradației de merit (Anexa nr. 1);

– raport de autoevaluare pentru gradaţie de merit (Anexa nr. 2), completat de candidat în conformitate cu grila de evaluare. Raportul va conține explicații/ informații/ date cu privire la modul în care au fost îndepliniți indicatorii de performanță din grila de evaluare, pentru fiecare criteriu de apreciere;

– grila de evaluare completată cu toate realizările candidatului și cu punctajele pentru fiecare indicator de performanță prevăzut în Criteriile de evaluare ale performanțelor cadrelor didactice;

– declaraţia pe propria răspundere, prin care se confirmă că documentele depuse la dosar aparţin candidatului şi că prin acestea sunt certificate activităţile desfăşurate (Anexa nr. 3);

– documentele justificative, grupate pe criteriile şi subcriteriile din raportul de autoevaluare pentru gradaţie de merit;

– fişele de verificare ale îndeplinirii condiţiilor prevăzute de Procedura de organizare și desfășurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare (PO.DID.10) pentru funcția didactică pe care candidatul este titularizat;

– certificarea Biroului personal că la dosarul de personal al candidatului există Fişa de autoevaluare şi de evaluare de către directorul de Departament în cei 5 ani premergători momentului declanşării concursului.

Toate documentele din dosar sunt numerotate pe fiecare pagină şi consemnate în opis.

Comisia de evaluare a dosarelor pentru acordarea gradațiilor de merit

șef lucr.dr.ing. Toma Daniel – președinte

prof.dr.ing. Biali Gabriela – membru

conf.dr.ing. Cercel Petru – membru

șef lucr.dr.ing. Boboc Valentin – secretar

Comisia de soluționare a contestațiilor

șef lucr.dr.ing. Cojocaru Paula – președinte

prof.dr.ing. Gavrilaș Gilda – membru

conf.dr.ing. Chirilă Constantin – membru

șef lucr.dr.ing. Logigan Ilie – secretar