loader image

Concurs la nivelul Facultății de Hidrotehnică, Geodezie și Ingineria Mediului (HGIM) pentru acordarea unei gradații de merit

Candidaturi

Calendarul de desfășurare al concursului

12-16 octombrie 2023 (16 octombrie, ora 15:00) – Înscrierea la concursul pentru acordarea gradației de merit (depunerea dosarelor la Secretariatul Facultății)

17-19 octombrie 2023 – Analizarea dosarelor depuse de către Comisia de evaluare

20 octombrie 2023, ora 12:00 – Informarea candidaților asupra rezultatului concursului

20 octombrie 2023, ora 14:00 – Termen limită pentru depunerea eventualelor contestații

23 octombrie 2023, ora 14:00 – Soluționarea contestațiilor, informarea candidaților privind rezultatul contestațiilor, validarea rezultatelor concursului în ședință a Consiliului Facultății și transmiterea rezultatului final la Prorectoratul Managementul Resurselor

24 octombrie 2023 – Avizarea în Consiliul de Administrație a listelor nominale transmise de către facultăți și DPPD

27 octombrie 2023 – Aprobarea în Senatul Universității “Gheorghe Asachi” din Iași

Conținutul dosarului în vederea participării la concursul pentru acordarea gradației de merit

– opisul dosarului, semnat de către candidat;

– cerere de înscriere la concursul pentru acordarea gradației de merit (Anexa nr. 1);

– raport de autoevaluare pentru gradaţie de merit (Anexa nr. 2), completat de candidat în conformitate cu grila de evaluare. Raportul va conține explicații/ informații/ date cu privire la modul în care au fost îndepliniți indicatorii de performanță din grila de evaluare, pentru fiecare criteriu de apreciere;

– grila de evaluare completată cu toate realizările candidatului și cu punctajele pentru fiecare indicator de performanță prevăzut în Criteriile de evaluare ale performanțelor cadrelor didactice și modul de calcul al punctajului final (aprobate în Consiliul Facultății).;

– declaraţia pe propria răspundere, prin care se confirmă că documentele depuse la dosar aparţin candidatului şi că prin acestea sunt certificate activităţile desfăşurate (Anexa nr. 3);

– documentele justificative, grupate pe criteriile şi subcriteriile din raportul de autoevaluare pentru gradaţie de merit;

– fişele de verificare ale îndeplinirii condiţiilor prevăzute de Procedura de organizare și desfășurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare (PO.DID.10) pentru funcția didactică pe care candidatul este titularizat;

– certificarea Biroului personal că la dosarul de personal al candidatului există Fişa de autoevaluare şi de evaluare de către directorul de Departament în cei 5 ani premergători momentului declanşării concursului.

Toate documentele din dosar sunt numerotate pe fiecare pagină şi consemnate în opis.

Comisia de evaluare a dosarelor pentru acordarea gradației de merit

conf.dr.ing. Marcoie Nicolae – președinte

prof.dr.ing. Gavrilaș Gilda – membru

prof.dr.ing. Oniga Valeria Ersilia – membru

ing. Archip Mihaela Lorelei – secretar

Comisia de soluționare a contestațiilor

conf.dr.ing. Pavel Vasile-Lucian  – președinte

conf.dr.ing. Chirilă Constantin – membru

conf.dr.ing. Cercel Petru – membru

Costea Carmen – secretar