loader image

Master

STUDII UNIVERSITARE DE MASTER – 2025 / 2026

Ghid de înscriere online

Interviu admitere Master

Sesiunea iulie 2025

  • Înscrierea candidaților: 7 – 18 iulie
  • Examen admitere: 19 – 21 iulie
  • Afişarea rezultatelor preliminare: 21 iulie
  • Depunere contestații: 21 – 22 iulie
  • Depunere acte în original: 22 – 24 iulie
  • Afişarea rezultatelor finale: 25 iulie
  • Depunere acte în original: 26 – 27 iulie

Sesiunea septembrie 2025

  • Înscrierea candidaților: 8 – 17 septembrie
  • Admitere: 18 – 19 septembrie
  • Afişarea rezultatelor preliminare: 19 septembrie
  • Depunere contestații: 19 – 20 august
  • Depunere acte în original: 20 – 22 septembrie
  • Afişarea rezultatelor finale: 22 septembrie
  • Documentele necesare pentru dosarul de inscriere :
  • Cerere de înscriere – aceasta va fi completată online de către candidat în contul creat pe platforma de admitere;
  • Cartea de identitate – în copie scanată
  • Diploma de bacalaureat sau diploma echivalentă cu aceasta în copie scanată față-verso;
  • Certificatul de naştere, în copie scanată;
  • Acte doveditoare ale schimbării numelui (dacă este cazul), în copie scanată, (certificat de căsătorie, hotărâre judecătorească etc.);
  • Adeverinţă medicală, în copie scanată, în care trebuie să se specifice faptul că „nu este în evidenţă cu boli psihice şi infecto-contagioase”. Dacă un candidat este în evidenţă cu boli psihice, va transmite avizul psihologului/psihiatrului, în copie scanată, că poate urma forma respectivă de studii;
  • Adeverință, în copie scanată,din care să rezulte calitatea de student (pentru studenții care urmează o a doua specializare) sau fost student, cu precizarea formei de finanțare (numărul de semestre la buget sau/și la taxă).
  • Diploma de licenţă sau diploma echivalentă cu aceasta/diploma de absolvire, în copie scanată față-verso (pentru cei care doresc să urmeze o a doua specializare);
  • Dovada achitării taxei de înscriere / dovada îndeplinirii condițiilor scutirii de taxă;
  • Alte documente stabilite de Comisia de admitere pe facultate (de exemplu copii scanate după: foaia matricolă, anexă la diploma de bacalaureat) – pentru informații suplimentare vă rugăm să accesați pagina web a facultății care reprezintă prima dumneavoastră opțiune.

Valoarea taxei de înscriere pentru oricare dintre facultăți este de 200 de lei.

Plata taxei de înscriere se poate realiza prin intermediul platformei https://taxe.tuiasi.ro . După completarea numelui, prenumelui și a adresei de mail a candidatului, trebuie selectat campusul Didactic, punctul de plată ADMITERE, și tipul taxei în funcție de facultățile la care doriți să completați fișe de înscriere. După apăsarea butonului Plătește veți fi redirectat către procesatorul de plăți unde veți putea finaliza plata.

Pentru informatii suplimentare ne puteti scrie la adresa admiterehgim2025@gmail.com